WYDRUK MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH

Jeśli chcesz wzmocnisz promowanie swojej organizacji materiałami promocyjnymi – koniecznie skontaktuj się z nami!
Skontaktuj się z nami
Prowadzenie organizacji non-profit wymaga skutecznej, kreatywnej i przemyślanej reklamy. Chociaż obecnie to Internet jest najbardziej atrakcyjnym kanałem promocji, to jednak wciąż istotną rolę odgrywa marketing zewnętrzny, który opiera się na materiałach drukowanych. Do tej kategorii zaliczamy między innymi: plakaty banery, wizytówki czy ulotki. Poprzez wykorzystanie różnego typu materiałów reklamowych, organizacja non-profit może szybciej i skuteczniej dotrzeć do swoich odbiorców, budować świadomość marki, a także promować wydarzenia.

Ulotki reklamowe

To najtańsza i najbardziej popularna metoda przekazywania informacji w formie papierowej. Na skuteczność ich oddziaływania wpływa możliwość zwięzłego przekazania najważniejszych informacji oraz najłatwiejsza forma dystrybucji np. wysyłka, roznoszenie, czy wkładka do innych materiałów czy. Ulotki to bardzo dobry wybór aby dotrzeć do większego grona odbiorców zachowując ogólny przekaz informacyjny.

Broszury

Są rozwiniętą wersją ulotki – zawierają od 4 do 8 stron, które po złożeniu utrzymują taki sam popularny format jak ulotki. Ze względu na większą ilość stron broszury dają możliwość zastosowania bardziej rozwiniętego formatu graficznego i lepszą kompozycją materiałów graficznych i tekstowych. Broszury zazwyczaj przygotowywane są z myślą o dedykowanej grupie odbiorców.

Broszury

Są rozwiniętą wersją ulotki – zawierają od 4 do 8 stron, które po złożeniu utrzymują taki sam popularny format jak ulotki. Ze względu na większą ilość stron broszury dają możliwość zastosowania bardziej rozwiniętego formatu graficznego i lepszą kompozycją materiałów graficznych i tekstowych. Broszury zazwyczaj przygotowywane są z myślą o dedykowanej grupie odbiorców.

Foldery reklamowe

To najczęściej 4 lub 6 stronicowe produkty drukowane na grubym papierze w większym formacie z możliwością złożenia. Duża przestrzeń pozwala zaprezentować w dokładny sposób idei, informacji, tabeli opisowych czy specyfikacji. folder reklamowy postrzegany jest jako druk elegancki, który najlepiej sprawdza się na targach, wystawach, bankietach czy konferencjach.

Katalogi

Pełnią ważną role w promocji każdej fundacji, wskazują na zaawansowany marketing i długofalową strategię marketingową. Dzięki braku ograniczenia w ilości kartek, katalog pozwala na zamieszczenie nieograniczonej ilości treści. Katologi cieszą się dużą popularnością wśród klientów.

Katalogi

Pełnią ważną role w promocji każdej fundacji, wskazują na zaawansowany marketing i długofalową strategię marketingową. Dzięki braku ograniczenia w ilości kartek, katalog pozwala na zamieszczenie nieograniczonej ilości treści. Katologi cieszą się dużą popularnością wśród klientów.

Wizytówki

Zawierają najważniejsze dane kontaktowe, pozwalają na pozostawianie naszego kontaktu u osoby z która rozmawiamy i dają przestrzeń na zaprezentowanie kluczowych haseł i najważniejszych usług. Wizytówki umieszczamy w portfelu, torbie lub wizytowniku, aby zawsze były pod ręką do wręczenia ich naszemu rozmówcy.

Plakaty

Umieszczane na ścianach, witrynach i w innych miejscach dedykowanych do wieszania materiałów, najczęściej zawierają hasłową informację odsyłająca do źródła (adres strony www, kody QR). Pozwalają na stworzenie ciekawego projektu graficznego przykuwającego uwagę nawet z większych odległości.

Plakaty

Umieszczane na ścianach, witrynach i w innych miejscach dedykowanych do wieszania materiałów, najczęściej zawierają hasłową informację odsyłająca do źródła (adres strony www, kody QR). Pozwalają na stworzenie ciekawego projektu graficznego przykuwającego uwagę nawet z większych odległości.

Notesy

To popularny gadżet reklamowy na konferencjach i szkoleniach – idealnie sprawdzają się jako miejsce do notowania, a po wyrwaniu kartki sprawdzają się do przekazywania informacji. Występuje w kliku formatach w zależności od funkcji jaką mają pełnić.

Torby reklamowe

To ekologiczna alternatywa dla plastikowych torebek, służy do przenoszenia innych materiałów marketingowych, a jej powierzchnia umożliwia umieszczenie haseł reklamowych i logotypów.

Torby reklamowe

To ekologiczna alternatywa dla plastikowych torebek, służy do przenoszenia innych materiałów marketingowych, a jej powierzchnia umożliwia umieszczenie haseł reklamowych i logotypów.

Wszystkie wymienione materiały promocyjne przyczynią się do budowania pozytywnego wizerunku i dają możliwość promocji organizacji. Możesz przedstawić w nich misję, wizję i cele działania organizacji oraz przekaz reklamowy. Atrakcyjnie wykonane materiały reklamowe, mogą stać się znakiem rozpoznawczym organizacji.Przemyślane materiały promocyjne pozwolą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, dając także możliwość zastosowania jej na wybranym obszarze. Promocja tego typu cechuje się wysoką skutecznością przy względnie niewielkim nakładzie finansowym koniecznym do jej zrealizowania.

Jeśli jesteś zainteresowany przygotowaniem i wydrukiem materiałów reklamowych, skontaktuj się z nami.