SZKOLENIE AD GRANTS
Google pozwala organizacjom, które mają status OPP i tym bez statusu (ale wpisanym w Krajowy Rejestr Sądowy) na wzięcie udziału w programie Google Ad Grants. Dzięki temu programowi Twoja organizacja może uzyskać kwotę 10 000 USD na cele reklamowe szerzenia Twoich działań w wyszukiwarce Google.
Skontaktuj się z nami
Marketing w wyszukiwarce jest aktualnie jednym z najszybszych sposobów dotarcia do nowych odbiorców. Jednak reklamy w Google różnią się standardowych płatnych reklam przede wszystkim formą i skutecznością.
Szkolenie samo w sobie przeznaczone jest przede wszystkim dla przedstawiciela organizacji, który chce samodzielnie zacząć tworzyć kampanie reklamowe w Google Ad Grants.
Dzięki szkoleniu zyskasz wiedzę jak:
posługiwać się narzędziem Google Ad Grants
określić demograficzne kierowanie reklam
dodawać grupy reklam i ich rozszerzenia
obliczać koszty kliknięć
opracować strategię inteligentnego określania stawek i śledzić konwersje
dobierać właściwe słowa kluczowe
stworzyć własną pierwszą reklamę
Ponadto poznasz zasady i ograniczenia programu oraz dowiesz się co robić aby nie doprowadzić do zamknięcia konta.
Zagadnienia poruszane na szkoleniu:
Omówienie pojęć Google Ad Grants i AdWords
Omówienie struktury kontaktowy
Planowanie kampanii
Wybór słów kluczowych
Tworzenie reklam
Wybór stron docelowych
Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania
Rozszerzenia reklamowe
Wprowadzenia do Wyników Jakości
Ustawienie konwersji w AdWords
Podstawowa optymalizacja kampanii
Zagadnienia poruszane na szkoleniu:
Omówienie pojęć Google Ad Grants i AdWords
Omówienie struktury kontaktowy
Planowanie kampanii
Wybór słów kluczowych
Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania
Rozszerzenia reklamowe
Wprowadzenia do Wyników Jakości
Ustawienie konwersji w AdWords
Podstawowa optymalizacja kampanii
Kampania Google Ad Grants jest doskonałym rozwiązaniem dla organizacji, które bez budżetu reklamowego mogą promować swoją działalność w wyszukiwarce Google. Wykorzystując miesięczny budżet 10 000 USD (czyli około 40 000 PLN) masz ogromną szansę na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i jednocześnie darczyńców, którzy jeszcze nie słyszeli o Twojej misji.