SZKOLENIE AD GRANTS

Google pozwala organizacjom, które mają status OPP i tym bez statusu (ale wpisanym w Krajowy Rejestr Sądowy) na wzięcie udziału w programie Google Ad Grants. Dzięki temu programowi Twoja organizacja może uzyskać kwotę 10 000 USD na cele reklamowe szerzenia Twoich działań w wyszukiwarce Google.
Skontaktuj się z nami
Marketing w wyszukiwarce jest aktualnie jednym z najszybszych sposobów dotarcia do nowych odbiorców. Jednak reklamy w Google różnią się standardowych płatnych reklam przede wszystkim formą i skutecznością. Szkolenie samo w sobie przeznaczone jest przede wszystkim dla przedstawiciela organizacji, który chce samodzielnie zacząć tworzyć kampanie reklamowe w Google Ad Grants.

Dzięki szkoleniu zyskasz wiedzę jak:

=

posługiwać się narzędziem Google Ad Grants

=

określić demograficzne kierowanie reklam

=

dodawać grupy reklam i ich rozszerzenia

=

obliczać koszty kliknięć

=

opracować strategię inteligentnego określania stawek i śledzić konwersje

=

dobierać właściwe słowa kluczowe

=

stworzyć własną pierwszą reklamę

Ponadto poznasz zasady i ograniczenia programu oraz dowiesz się co robić aby nie doprowadzić do zamknięcia konta.

Zagadnienia poruszane na szkoleniu:

Omówienie pojęć Google Ad Grants i AdWords

Omówienie struktury kontaktowy

Planowanie kampanii

Wybór słów kluczowych

Tworzenie reklam

Wybór stron docelowych

Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania

Rozszerzenia reklamowe

Wprowadzenia do Wyników Jakości

Ustawienie konwersji w AdWords

Podstawowa optymalizacja kampanii

Zagadnienia poruszane na szkoleniu:

Omówienie pojęć Google Ad Grants i AdWords

Omówienie struktury kontaktowy

Planowanie kampanii

Wybór słów kluczowych

Tworzenie kampanii na sieć wyszukiwania

Rozszerzenia reklamowe

Wprowadzenia do Wyników Jakości

Ustawienie konwersji w AdWords

Podstawowa optymalizacja kampanii

Kampania Google Ad Grants jest doskonałym rozwiązaniem dla organizacji, które bez budżetu reklamowego mogą promować swoją działalność w wyszukiwarce Google. Wykorzystując miesięczny budżet 10 000 USD (czyli około 40 000 PLN) masz ogromną szansę na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i jednocześnie darczyńców, którzy jeszcze nie słyszeli o Twojej misji.

Dzięki Google Ad Grants niewielkim kosztem, po otrzymaniu akceptacji przez Google, można skonfigurować i uruchomić kampanię – samodzielnie lub korzystając z pomocy specjalisty naszych specjalistów.