![](https://dlafundacji.pl/wp-content/uploads/2020/05/001-camera.png)
FOTOGRAFIA DLA FUNDACJI
Chcesz przyciągnąć uwagę odbiorców? Postaw na sprawdzony sposób- wysokiej jakości zdjęcia!
Profesjonalnie wykonane fotografie pełnią niezwykle istotną funkcje w komunikacji organizacji non- profit. Obecnie żyjemy w kulturze obrazkowej, co sprawia, że znacznie łatwiej zapamiętujemy widziane zdjęcia niż słowa. Dlatego nawet najciekawsze przekazy nie przyciągną uwagi odbiorców, jeżeli nie będą zawierały zdjęć.
Dzięki odpowiednio zaprojektowanej identyfikacji wizualnej
![](https://dlafundacji.pl/wp-content/uploads/2020/05/002-take.png)
Zbudujesz profesjonalny wizerunek
![](https://dlafundacji.pl/wp-content/uploads/2020/05/003-stakeholder.png)
Pozyskasz zaufanie interesariuszy
![](https://dlafundacji.pl/wp-content/uploads/2020/05/004-instagram.png)
Wykorzystasz potencjał Instagrama
Szukasz fotografa na wydarzenie charytatywne lub inny ważny event?
Od wielu lat wykonujemy zdjęcia na wszelkiego rodzaju wydarzeniach w tym między innymi: konferencjach, spotkaniach biznesowych, imprezach firmowych, promocyjnych i integracyjnych. Przygotujemy dla Ciebie efektowną fotorelację, która w pełni odda charakter i klimat wydarzenia. Piękne fotografie pomogą zachować Ci w pamięci wszystkie najważniejsze chwile ze zorganizowanego przez Ciebie eventu. Możesz być pewien, że uchwycimy dynamikę i klimat każdego wydarzenia.![21](https://dlafundacji.pl/wp-content/uploads/2020/05/21.png)
Chcesz samodzielnie wykonywać estetyczne zdjęcia?
Nasz fotograf przeprowadzi warsztaty i szkolenia dzięki, którym nabędziesz umiejętności w zakresie m.in. odpowiedniego kadrowania i obróbki zdjęć, co pozwoli Ci tworzyć profesjonalnej jakości fotografie.
Dzięki pięknym zdjęciom będziesz mógł prowadzić atrakcyjne fotorelacje z działalności organizacji, co bez wątpienia przyczyni się do zbudowania pozytywnego i wiarygodnego wizerunku organizacji.
Prowadzenie fotorelacji pobudza również zaangażowanie emocjonalne odbiorcy i z pewnością pomoże organizacji zdobyć darczyńców oraz wolontariuszy.
Przekaz komunikacyjny bez zdjęcia jest mało wartościowy, ponieważ nie angażuje odbiorców i zniechęca czytelników do czytania, zwłaszcza gdy tekst jest długi.
![17](https://dlafundacji.pl/wp-content/uploads/2020/05/17.png)