SZKOLENIE SOCIAL MEDIA

Media społecznościowe są obecnie nieodrębnym elementem naszego życia codziennego. Ostatnimi czasy zaliczyły one zawrotny skok liczby użytkowników, dlatego ważne dla organizacji jest przyłożenie większej uwagi do promowania jej właśnie tam.
Skontaktuj się z nami
Reklama w Social Mediach to reklama, mająca charakter podobny i typowy dla materiałów, jakie są publikowane standardowo na Twoim portalu, dlatego warto wiedzieć jak je skonfigurować i co dokładnie znaczy skuteczna komunikacja marketingowa w Social Mediach. Prowadzimy szkolenia, na których między innymi dowiesz się jak wykorzystać potencjał Twojej organizacji, jakie są najlepsze sposoby na reklamę dla Ciebie, jakie będą dla Ciebie najbardziej odpowiednie treści oraz jak zatrzymać ze sobą odbiorcę na dłużej.

Tematy spotkań:

=

strategie pracy w social media, pojęcia i trendy oraz taktyki w komunikacji

=

tworzenie planu marki w social mediach, dobór odpowiednich kanałów informacyjnych, określanie wskaźników efektywności

=

treści zamieszczane w social mediach, specyfikacja poszczególnych kanałów

=

aspekty pracy z serwisami social media, zasady , narzędzia, raportowanie i analiza

=

tworzenie płatnych reklam

=

określanie target audience (docelowych konsumentów)

=

stworzenie własnej pierwszej reklamy

=

pozyskiwanie leadów (generowanie zainteresowania lub zapytań o oferty produktów i usług w biznesie)

=

zarządzanie treścią (content marketing) i promowanie angażujących postów

=

narzędzia dla administratorów i do publikacji

=

zarządzanie kryzysem w social mediach

=

osiąganie efektów na stronie www - skracanie drogi sprzedaży

Dlaczego warto reklamować się w Social Mediach?

Z reklam online mogą korzystać mniejsze i większe organizacje co świadczy o skuteczności takich działań. Nienachalne, doprecyzowane reklamy są wręcz ciekawe i z łatwością dotrą do odpowiednich odbiorców. Kolejnym aspektem, dlaczego warto rozważyć szkolenie z reklamy w Social Mediach to fakt, jak bardzo ułatwi Ci to przeglądanie podobnych ofert, porównywanie konkurencji do swoich działań. Przy niewielkim nakładzie pracy staniesz się mistrzem w tej dziedzinie i szybko zobaczysz jak zbudować zaangażowanie odbiorców w takich postaciach jak konwersje czy chęci kontaktu z Tobą. Dla porównania, jest to niezwykłe ułatwienie w stosunku do reklamy np. telewizyjnej, gdyż reklama od razu prowadzi na Twoją platformę i zaoszczędza to czas odbiorcy, a w przypadku telewizyjnej to odbiorca musi poszukać więcej informacji kontaktowych, co może go zniechęcić do działania.

Jesteś gotowy na szkolenie Social Media? Zadzwoń do nas!