SOCIAL MEDIA

Organizacje non-profit pragną przyciągnąć uwagę społeczną i wywołać zainteresowanie swoją działalnością. Obecnie najskuteczniejszym i najtańszym sposobem, który może im pomóc w realizacji tego celu, są social media.
Skontaktuj się z nami

Z naszą pomocą zwiększysz zasięg i skuteczność przekazu – przeszkolimy Cię z prowadzenia konta na portalach społecznościowych lub poprowadzimy je za Ciebie.

Ze względu na charakter organizacji non-profit niezwykle istotne jest, aby organizacja klarownie przedstawiała swoje przesłanie, jednocześnie zachowując urozmaiconą formę komunikacji.
Niezależnie od typu i wielkości organizacji non- profit, dobrze realizowana strategia komunikacyjna w mediach społecznościowych zwiększa zaangażowanie oraz świadomość Twojej grupy docelowej, co w konsekwencji przyczynia się do realizacji założonych przez organizację celów.

Jak Social Media mogą pomóc w promowaniu działalności?

Po sprecyzowaniu celu, do którego chcesz wykorzystać media społecznościowe, kluczowym etapem jest wybór odpowiednich środków komunikacji, które bezpośrednio przełożą się na pozyskanie darczyńców i osób zainteresowanych pomocą, a także pomogą Ci zbudować rozpoznawalność marki.
Pomożemy Ci w określeniu grupy docelowej, zapobieganiu kryzysom wizerunkowym oraz angażowaniu dyskusji w mediach społecznościowych.

Jakie Social Media?

Facebook

Dotarcie do ludzi z interesującymi treściami to bardzo ważna możliwość jaką oferuje nam korzystanie z portalu Facebook. A ponieważ do podjęcia jakichkolwiek działań i samego funkcjonowania organizacji potrzebne są fundusze, Facebook wprowadził w Polsce możliwość bezprowizyjnego pozyskiwania darowizn poprzez tworzenie wirtualnych zbiórek, dzięki tej funkcjonalności portal ten nie tylko będzie doskonałym miejscem do utrzymywania komunikacji poprzez media społecznościowe, ale także stanie się ważnym elementem w pozyskiwaniu środków finansowych.

Instagram

Nic nie przyciąga uwagi tak dobrze jak odpowiednio dobrane obrazy. Instagram i publikowane tam „Stories” sprawdzą się w budowaniu zaufania do organizacji oraz trafianiu do zainteresowanych osób.

Twitter

Twitter to miejsce, w którym ludzie pragną być na bieżąco. Narzędzie to pozwoli ci zbudować świadomość organizacji, jednocześnie kładąc duży nacisk na komunikację medialną.

Dzięki komunikacji w Social Media:

Zbudujesz rozpoznawalność organizacji i jej wizerunek

Rozpowszechnisz misję organizacji

Znajdziesz wolontariuszy lub pracowników

Pozyskasz fundusze

Pozyskasz sponsorów dla realizacji akcji charytatywnych

Zbudujesz grupy wsparcia

Facebook Ads

Marketing społecznościowy ma w dzisiejszych czasach ogromną siłę przebicia i dlatego warto zainteresować się ogłaszaniem właśnie na portalach społecznościowych takich jak najpopularniejszy Facebook, z którego korzysta prawie 2 miliardy ludzi na całym świata. Jeśli masz już stronę swojej organizacji na pewno wiesz jak trudno trafić do odpowiednich odbiorców, a co za tym idzie wytworzyć ruch i konwersje. Reklamy na Facebooku przestały mieć charakter tylko sprzedażowy. Teraz można reklamować zbiórki pieniężne na cele charytatywne oraz wydarzenia z nimi związane. Reklama działa również w formie informatora, możemy poinformować odbiorców czym się zajmujesz i dlaczego tak bardzo ważny jest ich udział w Twoim przedsięwzięciu.

Jakie są inne zalety reklamy na Facebooku? Stosunkowo szybki wzrost interakcji na Twojej stronie i dowolne zarządzanie czasem kampanii. Również prowadząc profil swojej organizacji cały czas masz wgląd do statystyk to jest liczby odwiedzin, kliknięć czy wspomnień o Twojej działalności.

Jeśli chcesz skutecznie wykorzystywać Social Media, zgłoś się do nas!