SOCIAL MEDIA
Z naszą pomocą zwiększysz zasięg i skuteczność przekazu – przeszkolimy Cię z prowadzenia konta na portalach społecznościowych lub poprowadzimy je za Ciebie.
Ze względu na charakter organizacji non-profit niezwykle istotne jest, aby organizacja klarownie przedstawiała swoje przesłanie, jednocześnie zachowując urozmaiconą formę komunikacji.
Niezależnie od typu i wielkości organizacji non- profit, dobrze realizowana strategia komunikacyjna w mediach społecznościowych zwiększa zaangażowanie oraz świadomość Twojej grupy docelowej, co w konsekwencji przyczynia się do realizacji założonych przez organizację celów.
Jak Social Media mogą pomóc w promowaniu działalności?
Po sprecyzowaniu celu, do którego chcesz wykorzystać media społecznościowe, kluczowym etapem jest wybór odpowiednich środków komunikacji, które bezpośrednio przełożą się na pozyskanie darczyńców i osób zainteresowanych pomocą, a także pomogą Ci zbudować rozpoznawalność marki.
Pomożemy Ci w określeniu grupy docelowej, zapobieganiu kryzysom wizerunkowym oraz angażowaniu dyskusji w mediach społecznościowych.
Jakie Social Media?
Dzięki komunikacji w Social Media:
Zbudujesz rozpoznawalność organizacji i jej wizerunek
Rozpowszechnisz misję organizacji
Znajdziesz wolontariuszy lub pracowników
Pozyskasz fundusze
Pozyskasz sponsorów dla realizacji akcji charytatywnych
Zbudujesz grupy wsparcia
Facebook Ads
Marketing społecznościowy ma w dzisiejszych czasach ogromną siłę przebicia i dlatego warto zainteresować się ogłaszaniem właśnie na portalach społecznościowych takich jak najpopularniejszy Facebook, z którego korzysta prawie 2 miliardy ludzi na całym świata. Jeśli masz już stronę swojej organizacji na pewno wiesz jak trudno trafić do odpowiednich odbiorców, a co za tym idzie wytworzyć ruch i konwersje. Reklamy na Facebooku przestały mieć charakter tylko sprzedażowy. Teraz można reklamować zbiórki pieniężne na cele charytatywne oraz wydarzenia z nimi związane. Reklama działa również w formie informatora, możemy poinformować odbiorców czym się zajmujesz i dlaczego tak bardzo ważny jest ich udział w Twoim przedsięwzięciu.
Jakie są inne zalety reklamy na Facebooku? Stosunkowo szybki wzrost interakcji na Twojej stronie i dowolne zarządzanie czasem kampanii. Również prowadząc profil swojej organizacji cały czas masz wgląd do statystyk to jest liczby odwiedzin, kliknięć czy wspomnień o Twojej działalności.