MARKETING DLA FUNDACJI I STOWARZYSZENIA

Jeśli chcesz założyć fundację lub stowarzyszenie i szukasz osób, które pomogą ci stworzyć strategię marketingową oraz wprowadzą ją w życie — skontaktuj się z nami, a my pomożemy ci postawić pierwszy krok.
Skontaktuj się z nami
W obecnych czasach, w których co sekundę zalewają nas kolejne informacje, trudno wyobrazić sobie prowadzenie jakiejkolwiek działalności bez odpowiedniej strategii marketingowej. Nawet jeśli przyświeca nam piękna idea, szczytny cel i poczucie misji — nasz przekaz może być niewidoczny wśród wszystkich otaczających nas komunikatów. Dlatego jako fundacja czy stowarzyszenie musimy odpowiednio przygotować się do promocji naszej misji i wizji.
Choć najważniejsze dla fundacji i stowarzyszeń jest skuteczne wypełnianie misji to jednak jeśli nie zadbają o właściwie sformułowany przekaz, określenie grupy docelowej oraz formę i treść tego przekazu — istnieje duże prawdopodobieństwo, że założone działania nie będą skuteczne, ponieważ nikt nie dowie się o przyświecającej fundacji lub stowarzyszeniu idei. Dlatego warto podchodzić do fundacji i stowarzyszenia jak do marki, a zatem korzystać z możliwości i narzędzi, jakie daje nam współczesny marketing.

Kluczowe elementy marketingu fundacji

Grupa docelowa

Cele fundacji i stowarzyszenia mogą być skierowane do masowego odbiorcy lub mocno sprecyzowane. Przed rozpoczęciem budowania strategii warto zastanowić się do kogo kierujesz przekaz i jaka forma i kanał przekazu będzie odpowiednia dla tej grupy.

Identyfikacja wizualna

Zacznij od logo. To dzięki niemu w prostej formie graficznej zamkniesz swój przekaz, który będziesz mógł rozwijać w kolejnych krokach. Logo określi styl strony internetowej, a także styl komunikacji na niej. Pomoże też stworzyć podstawowe materiały promocyjne, takie jak wizytówka, papier firmowy, teczki i inne gadżety. Dzięki logo staniesz się widoczny i rozpoznawalny.

Komunikacja

Tworząc stronę internetową, zadbaj nie tylko o aspekt graficzny, ale także o właściwe sformułowanie przekazu. Odpowiednia komunikacja pozwoli Ci w jasny i zwięzły sposób przekazać osobom zainteresowanym Twoją misję, wizję, cele, inspirację i związane z tym działania oraz potrzeby. Dodatkowo pomoże w stworzeniu form promocyjnych i reklamowych. Pamiętaj, że wszystko powinno być spójne. Na stronie powinno też znaleźć się jedno lub kilka chwytliwych i unikalnych dla Twojego działania haseł. A jeśli chcesz, żeby Twoja grupa docelowa znalazła Cię w internecie, zadbaj o właściwą optymalizację strony www oraz jej treści.

Wybierz odpowiednie kanały dla tworzonych komunikatów — obecnie poza klasyczną reklamą masz możliwość promowania swojej idei w mediach społecznościowych. Warto wybrać te, w których znajduje się twoja grupa docelowa i właściwie zbudować przekaz — zarówno pod względem wybranego medium, jak i grupy docelowej.

W czym możemy Ci pomóc?

Każda z kampanii reklamowych musi zostać spersonalizowana do platformy, na której zostanie opublikowana lub formy fizycznej. Dlatego też działania reklamowe można podzielić na te online i offline. Online marketing to wszystkie treści zawarte na stronach, mediach społecznościowych czy blogach, natomiast offline są fizyczną ulotką, plakatem czy banerem. Zapewniamy druk i produkcję wszystkich materiałów reklamowych dla organizacji, jedyne co Cię powstrzymuje to forma jaką wybierzesz i twoja wyobraźnia.

Marketing online jest wielopłaszczyznowy, dlatego reklamy możemy podzielić zgodnie z kanałami, gdzie będziesz chciał je dodać.

Google Ads

Po dogłębnej analizie Twojej platformy internetowej dobierzemy najczęściej wyszukiwane i spójne hasła oraz grafiki do reklam tekstowych, graficznych i multimedialnych.

Google Ad Grants

Jeśli prowadzisz działalność non-profit uzyskamy dla Ciebie możliwość reklamy na platformie Google za równowartość 10 000 $ miesięcznie!

Social Media

Facebook Ads – oprócz zwykłej reklamy pomożemy Ci poinformować jak największą ilość użytkowników docelowych o Twojej działalności i misji.

Instagram Ads – przy pomocy dopasowanych, spójnych i zachęcających zdjęć przekażemy dalej użytkownikom tej platformy informację o Twojej misji i ułatwimy im dostęp do Twojej platformy w postaci zaledwie 2 kliknięć.

 

Copywriting

Dysponujemy 50 specjalistami w dziedzinie copywritingowej, gotowych do napisania jak najbogatszych w treść artykułów, reklam czy kampanii dla Twojej strony.

Branding

Zadbamy o Twój wizerunek, aby współgrał z misją Twojej organizacji i pozostał pozytywnie odebrany przez odbiorców.

Content Marketing

Zadbamy o najatrakcyjniejsze treści na Twoją stronę internetową, aby zoptymalizować ruch na niej i zwiększyć konwersje.

Tworzenie Stron www

Stworzymy stronę internetową, która będzie zachęcać swoim wyglądem i przyciągać uwagę odbiorców.

Pozycjonowanie

pozycjonowanie strony to Twój obowiązek, jeżeli chcesz zaistnieć w Internecie. Zajmiemy się profesjonalną obsługą Twojej strony, aby po wpisaniu danego hasła w wyszukiwarce, wyświetliła się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Wydruk materiałów marketingowych

Kto powiedział, że tradycyjny marketing jest passe, wydrukujemy dla Ciebie tyle ulotek, plakatów itd. ile tylko potrzebujesz i zadbamy o ich design, aby zainteresował ofiarodawców.  

Fotografia

Co lepiej pokaże co robi Twoja organizacja od angażujących zdjęć? Dla Ciebie przygotujemy indywidualne zdjęcia, dostosowane do Twoich potrzeb, niekiedy nawet chwytające za serce.

Wideomarketing

Ważne, żeby złapać uwagę odbiorcy, dlatego należy rozważyć rozbudowę reklamy w ruchomy obraz.  Zadbamy o najwyższy poziom treści przekazywanej i najbardziej wyszukane trendy, które przyciągną uwagę ofiarodawców.

W razie zainteresowania naszą ofertą – zapraszamy do kontaktu!