GOOGLE ADS
Google Ads jest platformą, która umożliwia tworzenie płatnych kampanii reklamowych w sieci Google. Wybór odpowiedniej dla Twojej organizacji kampanii (tekstowej, graficznej czy produktowej) może wydawać się trudną decyzją. Z pomocą przychodzą nasi eksperci, którzy przeanalizują, ocenią i dokładnie zaplanują strategię reklamową dla Twojej organizacji aby
nagłośnić jej cele lub wypromować prowadzone zbiórki pieniężne.
Od czego rozpoczynamy współpracę z Google Ads?
kodujemy witrynę, by dawała miarodajne wyniki naszych działań
szacujemy wyniki jakie chcemy wspólnie osiągnąć
proponujemy zmiany w witrynie, aby optymalizować wcześniejsze założenia
opracowujemy strategię – czyli określamy jak będziemy realizować wcześniej zaplanowane kampanie
dokładnie ustalamy cele kampanii prowadzonych przez Twoją organizację
rozbudowujemy kampanie celem których jest wzmożenie ruchu na Twojej platformie (Traffic), oraz budowanie świadomości marki (Brand Awareness)
analizujemy potrzeby Twojej organizacji
Typy kampanii, które prowadzimy za pomocą Google Ads:
Search
Display
Grafika w witrynach Google i partnerskich
YouTube
Wideo w witrynach YouTube i partnerkich z Google
PLA
Kampanie produktowe
Kampanie w sieci wyszukiwania (search) mają na celu sprowadzić na Twoją witrynę ruch wysokiej jakości. Spełniają swoją rolę w realizacji kliknięć, ale także leadów, a nawet sprzedaży. Są rozliczane za koszt kliknięcia.
W kampaniach Display wyświetlamy reklamy graficzne. Wyświetlane są na witrynach należących do sieci partnerów Google, co w praktyce oznacza, że podążają za interesującym nas użytkownikiem, kiedy przegląda strony internetowe. Kampanie Display i Youtube wyświetlają reklamy w różnych sieciach reklamowych.
Kampanie PLA (Product Listing Ads) to kampanie typowo sprzedażowe, nakierowane na sprzedaż produktu.
Kampanie Youtube są kampaniami wideo. Wyświetlamy użytkownikom film reklamowy nagrany na platformę YT.